Míra nezaměstnanosti v České republice v dlouhodobém horizontu klesá. Jsou to zhruba dvě a půl procenta. To znamená, že dle údajů statistického úřadu Eurostat je nejnižší v rámci EU. Díky tomu zaměstnavatelé těžko shání nové pracovníky do svých firem. Doba se posouvá rychle, proto by se komunikace s starší generací a s takzvanými mileniály měla lišit. Mladým uchazečům o práci se totiž pracovní inzeráty zdají nudné.
Facebook a Instagram
I kdyby vaše video bylo nejlepší, tak vždy hraje roli, kam ho umístíte. Když ho zveřejníte pouze na svých internetových stránkách, ztratíte tím cenný potenciál. Nejlepší je, když se video intenzivně šíří všemi možnými dostupnými cestami. Umístěte proto své video na co nejvíce sociálních sítí jako je Facebook, Instagram a další, abyste získali co největší dosah mezi uživateli. Pro mladé uchazeče o práci je v náborovém videu důležité zmínit, na jakém projektu se budou podílet. Také je zajímá jejich budoucí nadřízený a kolegové. Často se zaměstnavatelé ve videu pokouší zobrazit firemní kulturu, což ale není nejlepší nápad. Firemní kulturu totiž zaměstnanec pozná až osobně.
Kvalitní náborový text pomůže
Mladší generace spolu typicky denně komunikuje skrz sociální sítě. Z toho důvodu se dá předpokládat, že nepůjde zaujmout strohým inzerátem, který obsahuje tradiční fráze. Jakým způsobem tedy tuto specifickou skupinu uchazečů o práci efektivně oslovit? Nejefektivnější formou prezentace společnosti je tzv. kariérní video. Taková videa by se však měla držet určitých pravidel. Například bude lepší zdůraznit progresivní pracovní kolektiv místo dlouholeté tradice. Hlavně si ve videu nesnažte na nic hrát a naopak ukažte svou autenticitu.
https://radyzenam.cz/damske-sperky-nezbytny-doplnek-pro-kazdou-zenu/
https://zurnalprozeny.cz/kvalitni-spanek-pro-zdravi-zivot/
https://webzeny.cz/tiskova-konference-ke-svetovemu-dni-ledvin/